Let’s talk about pospartum body

antonia

#fitmama #postpartumbody #tijelonakonporoda #vježbanjeutrudnoći #treningtrudnica #mršavljnje #dijaststaza

LET’S TALK ABOUT POSTPARTUM BODY

Jedna poznanica me pitala hoću li staviti realne slike kako trbuh izgleda nakon poroda… Pa evo ih…
Prva slika je 3 dana nakon poroda (kad smo se vratili doma iz bolnice), a druga je mjesec dana poslije.

Ovo nije rezultat treninga, ovo je rezultat predivne prirode ženskog tijela.

Sve što sam radila je previjala pelene, šetala se i skakutala s bebom. 

Sada sam krenula lagano ponovno uvoditi svoje tijelo u trenažni proces, onih pola sata kad beba spava preko dana dovoljno mi je za ponovni početak. Što on bude više spavao to ću ja više trenirati. Prije povratka pravom treningu, svom tijelu „poklanjam“ mjesec-dva laganog tempa i vježbi oporavka za mišiće trupa i leđa te naravno istezanje. Taj čitav proces možete obaviti i Vi pomoću mog POSTPARTUM BODY programa, za isti si uzmite koliko vremena je potrebno Vama i Vašem tijelu. Za mene će to biti 2-3 mjeseca,a  za nekoga možda 6 mjeseci ili godinu dana.Pratite kako se osjećate i znat ćete kad ste spremne za dalje!

Zahvalna sam svom tijelu jer je izguralo 40+3 tjedna trudnoće, jer je izdržalo ogroman stres i napor tijekom poroda i jer proizvodi mojoj bebi hranu i podnosi svakodnevne(noćne) izazove.
Naravno, nadam se još jednom ovakvom kolažu za mjesec, dva, tri, pet na kojem će se vidjeti pločice.

POSEBNA PONUDA

Aktivna trudnoća i brz oporavak

Fitmama 1
Fitmama 2
Fitmama 3
+
Gratis
Postpartum program