Kako i kada početi s vježbanjem nakon poroda?

#fitmama #postpartumbody #tijelonakonporoda #mršavljnje #dijaststaza

KADA MOGU POČETI VJEŽBATI NAKON PORODA? 

Često pitanje svake mame koja je nedavno rodila. Uglavnom se nakon poroda osjećamo nezadovoljno svojim tijelom, privikavamo se na novi izgled, ali želimo raditi na tome da se što prije vratimo na staro. 

Jedino mišljenje koje NE mogu prihvatiti je “ja sam donijela na svijet XY života i nije važno kako moje tijelo izgleda važno je da su oni samo živi, zdravi i sretni” Hmm mogu li oni biti sretni ako im je majka u dubini duše nezadovoljna sobom? Kakav primjer šalje ta majka stavljajući sebe na posljednje mjesto? 

Ako shvaćaš da je i koliko je vježbanje važno i želiš početi što prije. Imam dobre vijesti za tebe, možeš! Početak vježbanja nakon poroda je individualan kao i sama trudnoća, kao i sam porod. Općenita je preporuka 40 dana nakon poroda mirovati i što više odmarati jer je tijelo doživjelo velik stres i napor. No nije svaka žena jednaka prvenstveno ovisi o razini tjelesne aktivnosti žene prije i tijekom trudnoće, ali i o težini i prirodi samog poroda (vaginalno ili carski? problemi pri porodu? izrazito dug porod? šavovi?) Najbolje je voditi se vlastitim osjećajem i ono najvažnije krenuti LAGANO! 

KAKO POČETI S VJEŽBANJEM NAKON PORODA?

LOŠ PRIMJER: Vrijeme je da počnem vježbati nakon poroda. Mogla bi upisati neki grupni trening o vidi fat burn to mi treba!

DOBAR PRIMJER: Vrijeme je da počnem vježbati nakon poroda. Idem istražiti koje vježbe smijem raditi.

Evo nekoliko savjeta za vas koje počinjete danas.

1. Krenite s vježbama disanja. Proučite dijafragmalno disanje. (možete pronaći na youtube-u ili mi se javiti da Vam pošaljem link)

2. Provjerite stupanj svoje dijastaze

3. Radite SAMO prilagođene vježbe za jačanje trupa najmanje mjesec dana pa tek onda lagano pređite na ostale vježbe.

Ako želite vježbati po mom online Postpartum core restore programu kliknite ovdje.

Mišljenja sam da za sebe moramo u danu pronaći sat vremena za svoje zdravlje fizičko i psihičko. Ja svojih u svojih sat vremena rasporedim tako da minimalno 45 min treniram i barem 15 min posvetim higijeni i ljepoti. To može svako od nas samo treba odlučiti dnevno pokloniti sebi sat vremena. #loveyourself

POSEBNA PONUDA

Aktivna trudnoća i brz oporavak

Fitmama 1
Fitmama 2
Fitmama 3
+
Gratis
Postpartum program