3 savjeta kako ne jesti za dvoje

#fitmama #trudnoća #prehrana #prehranatrudnica #treningtrudnica #vježbanjeutrudnoći

#fitmama #trudnoća #prehrana

Mislim da je ovo izrazito loš i zastarjeli pristup, ne samo sa strane fitnessa – dobit ćeš višak kilograma koji nikako ne želiš i kasnije će se biti teško vratiti u prvobitno stanje, već i sa zdravstveno-medicinske strane. Višak kilograma kako prije/poslije trudnoće, tako i za vrijeme trudnoće, sa sobom nosi određene zdravstveno-medicinske posljedice.

 

Pa evo moja 3 savjeta kako izbjeći prejedanje u trudnoći:

  1. Reci ne kad ti netko ponudi hranu

Ljudi smatraju kako za trudnicu nema bolje nego da stalno nešto žvače. Tebi je otvoren apetit i mogla bi jesti 10 puta dnevno, kad ti netko ponudi kolačić, čips ili kokice. Pokušaj (ne kažem da je lako) reći NE hvala nisam trenutno gladna.

  1. Pij puno vode

Ovo je malo teže jer i ovako ti se broj odlazaka na toalet povećao duplo. Znam; međutim voda je super za tvoje bubrege i za tvoju bebicu. Ne samo to, već će ti dati i privremeni osjećaj sitosti.

  1. Jedi svoju normalnu količinu hrane

Da, nema potrebe povećavati unos, jesti duplu porciju, čak niti dodavati međuobroke. Ako si već odlučila pripaziti na prehranu, svjesna da beba jede ono što ti jedeš, predlažem ti sljedeće: izbaci rafinirane šećere, povećaj unos povrća i voća, nemoj piti sokove, te izbjegavaj alkohol.

Za kraj priušti si trudničke želje. Okej je i pojesti sladoled, poželjeti čudno voće ili piti sok, samo u svemu budi umjerena i sve će biti super. Ne opterećuj se s kilogramima i ne uspoređuj se s drugima. Tvoje tijelo i tvoja trudnoća su posebni, vjeruj u sebe i ne zaboravi uživati.

POSEBNA PONUDA

Aktivna trudnoća i brz oporavak

Fitmama 1
Fitmama 2
Fitmama 3
+
Gratis
Postpartum program